Curs de formació: Un passat poblat de dones

Curs de formació adreçat a professionals de l'educació, dels museu i la cultura i públic interessat.

Divendres 5 i dissabte 6 de maig

Gratuït.

•  Dia 5 de maig, de 17 h a 20 h.

Taula rodona 1. Feminisme i arqueologia Paloma González Marcén. Universitat Autònoma de Barcelona.

2. Mujeres e infancia, vidas contadas desde la paleoantropología Mª Paz de Miguel. Universitat d'Alacant.

3. La presència de les dones als museus. Una museologia inclusiva. Begoña Soler Mayor. Museu de Prehistòria de València.

•  Dia 6 de maig, de 9.30 h a 14 h.

4. Itineraris patrimonials amb perspectiva de gènere. Clara Masriera. Universitat Autònoma de Barcelona.

5. Coeducación integral: compromiso, rigor y justicia en las aulas. Antonia García Luque. Universitat de Jaén.

6. Taller d’anàlisi d’imatges educatives als museus i a l’aula: Què veus tu i què veig jo. Paula Jardón Giner. Universitat de València

Aforament limitat.

Cal inscripció prèvia a enviumanacor.cat