Agenda

En aquesta secció teniu les activitats programades que estan disponibles només en català.

21 Feb

III CONCURS DE MICRORELATS DEL MUSEU D’HISTÒRIA DE MANACOR

Activitats

El Museu d’Història de Manacor organitza la tercera edició del Concurs de microrelats per procediment de concurrència competitiva .

13 Apr

Exposició "Descobriment d'un taller ceràmic de Manacor"

Exposicions temporals

Exposició temporal a la primera planta del Museu d'Història de Manacor:

“El descobriment d’un taller ceràmic de Manacor. Les figures de les Verges Rosses de la col·lecció Domènech-Vàzquez”

20 Apr

Formació d'enquadernació creativa. Organitzat per Apropacultura

Tallers

Amb aquest taller d’enquadernació creativa, vos proposam aprendre a crear llibres acordió que us serviran com a suport per a fomentar la creativitat i curiositat envers diferents temàtiques.

20 Apr

"El bosc encantat" al Museu de Manacor

Tallers

La zona enjardinada del Museu es convertirà de les 17 h a les 20 h en un bosc encantat ple d’històries. Animam a tothom a venir a peu o en bicicleta.

A les 12 h

Contacontes

Visita guiada a la Farinera d'en Beió

Visites

L’objectiu de la farinera d’en Beió és mostrar com funcionava una farinera industrial, explicar quina era la feina dels moliners i quins productes empraven per a l’elaboració de farines.

20 Sep

XIII Jornades d'estudis locals de Manacor