El bosc encantat

L’activitat consisteix en una primera aproximació a un museu amb els ulls dels nins i nines de 3 a 6 anys.

A partir de l’explicació del que és un museu, desenvoluparem el següent itinerari:

1. Introducció al coneixement dels arbres. Explicació de què és un arbre i què és una llavor.
  2. Explicació de diferents aspectes de sis arbres d’espècies diferents que es troben al jardí del Museu i que, a més, són habituals a Mallorca.
  3. Descoberta d'on es pot trobar cada una d’aquestes espècies, com es pot reconèixer, per a què s’utilitza i alguna dada curiosa.
  4. Narració d’una rondalla relacionada amb una de les espècies dels arbres que s’hagin explicat durant el recorregut pel jardí.
  5. Al final del recorregut, realització d'una activitat plàstica amb una de les fulles de l’arbre triat.

Objectius:

• Conèixer el museu com un espai d’investigació, experimentació i gaudi.
  • Acostar-nos a les rondalles mallorquines i les diferents espècies d’arbres.
  • Conscienciar sobre la importància dels arbres i el medi ambient.
  • Divulgar el patrimoni de Manacor.

Destinataris: Alumnes d’educació infantil.

Observacions: Al Museu d’Història de Manacor, els dilluns i dimecres dels mesos d’abril, maig i juny.

Durada de l’activitat: 2,5 hores.

Einen Besuch anfordern