La fascinació per l’Antic Egipte: història, arquitectura i religió

Egipte sempre ha despertat curiositat i fascinació. Per aquest motiu, el Museu d’Història de Manacor juntament amb l’Associació d’Amics del Museu organitza aquest curs de formació inicial per adquirir coneixements essencials en aquesta cultura. El curs estarà dirigit per l’arqueòloga Irene Riudavets.

Està obert a tota classe de públic interessat en aquesta temàtica. La inscripció es fa de manera presencial en el Museu d’Història de Manacor i té un preu de 15 €.

Podeu escriure al mail publicacionsmuseu@manacor.org per sol·licitar la butlleta d’inscripció abans d’entregar-la en el Museu.

OBSERVACIONS

Els docents que vulguin obtenir reconeixement d'hores de formació a través del CEP Manacor han de fer també una segona inscripció al Portal del Personal de dia 12 a dia 22 de gener de la manera següent:

1. Entrau al Portal del personal https://www.caib.es/pfunciona. Al menú principal de l'esquerra trobareu Formació dels DOCENTS. Clicau Sol·licitud cursos i seleccionau CEP DE MANACOR. El professorat que no disposi de compte d'usuari, no podrà accedir al Portal del Personal i ha de fer la inscripció personalment al CEP de Manacor.

2. Us sortirà la llista de totes les activitats. Clicau a l'apartat INSCRIU-TE de l'activitat i emplenau tots els camps del formulari de la sol·licitud. Actualitzau les dades d'acord amb la vostra situació actual si s'escau, especialment el centre de destinació, el correu electrònic i el telèfon (millor un mòbil) ja que seran les dades de contacte per gestionar la inscripció i la llista d'espera.

3. La llista d'admesos es publicarà dia 24 de gener de 2023. Podreu consultar si heu estat admesos

cercant aquesta activitat al Portal del Personal, al menú de l'esquerra Formació dels DOCENTS, Sol·licitud cursos seleccionant CEP DE MANACOR. La llista d'espera, si s'escau, es publicarà també a la mateixa pàgina.

4. No cal que confirmeu la vostra assistència. Es confirmarà automàticament des del CEP de Manacor.