"El bosc encantat" al Museu de Manacor

La zona enjardinada del Museu es convertirà de les 17 h a les 20 h en un bosc encantat ple d’històries. Animam a tothom a venir a peu o en bicicleta.

A les 12 h

Contacontes

El petit Myotragus

Edat: de 5 a 10 anys.

A càrrec de Margalida Estelrich.

Inscripcions a enviumanacor.cat

Racó dels contes

A partir de les 11 h s’habilitarà una zona de lectura de contes al jardí del Museu, una zona de descans amb coixins, estores i tauletes baixes per llegir amb tranquil·litat i jugar amb diferents jocs del Museu.

Edat: de 3 a 10 anys.

A les 17.30 h

Històries llegides

Aprofitant l’aniversari de 20 anys de la creació dels Amics del Museu, han demanat a diferents socis que triïn una novel·la històrica de cada època del Museu i en facin una lectura d’un fragment dins cada sala.

Aforament limitat. Inscripcions a enviumanacor.cat

A les 19 h

Poesia sota els arbres

El jardí del Museu es convertirà en un jardí ple de poesia on tres poetes recitaran les seves obres sota els arbres. Hi haurà tres punts de poesia i a cada punt es farà una aturada de 20 minuts.

Aforament limitat. Inscripcions a enviumanacor.cat