
Visites i activitats del darrer trimestre de l'any
VISITES DEL DARRER TRIMESTRE DE L’ANY
Benvolguts amics i amigues,
Ja som al darrer trimestre de l’any i, per això, us hem preparat tot un seguit de sortides i activitats després de l’estiu, on els socis teniu sempre preferència.
D’octubre de 2025 a març de 2026
Exposició «Vítor Mejuto. Breu història manual»
Lloc: molí d’en Fraret.
Aprofitau per visitar aquesta exposició que dona una mirada nova als objectes del molí.
Dia 25 d'octubre, dissabte
Visita a l’exposició «Paysage Miró»
Es farà un recorregut pels següents espais: Fundació Joan Miró, Museu es Baluard i sa Llonja, per visitar les obres de l’artista Joan Miró dins el projecte «Paysage Miró».
A les 10 h tenim la visita a la Fundació Joan Miró. Partirem en cotxes particulars a les 9 h des del Museu. Farem cotxades i compartirem despeses de benzina i pàrquing.
Preu socis: 3 €; no socis: 5 €. Màxim 25 persones.
Inscripció al Museu, abans del 20 d’octubre. Telèfon: 971 84 30 65.
Dia 26 d’octubre, diumenge, a les 12 h
Inauguració de l’exposició «MANACORINITATS»
Lloc: Museu d’Història de Manacor.
29 de novembre, dissabte
Visita guiada arqueològica a Santanyí
Visita guiada pel patrimoni arqueològic per part de l’Associació Cultural Lausa de Santanyí. Visitarem aquests jaciments: Ses Talaies de Can Jordi i el talaiot de na Clara.
Hora de sortida: 9 h al Museu. Tornada al migdia.
Preu socis: 3 €; no socis: 5 €. Inscripció limitada i preferència per als socis.
Inscripció al Museu, abans del 20 de novembre. Telèfon: 971 84 30 65.
20 de desembre, dissabte
Correhistòries
D’11 h a 13 h
Juntament amb Xítxeros amb Empenta estam preparant un Correhistòries per diferents indrets del poble. En tenir el programa definitiu vos ho enviarem.
Us hi esperam!