Parelles culturals

Parelles Culturals és un programa intercultural vinculat a l’exposició «Manacorinitats», del Museu d’Història de Manacor.

La iniciativa proposa la creació de parelles formades per una persona amb coneixement i experiència del context manacorí, que assumeix el rol de brúixola cultural, i una altra que encara no coneix en profunditat la cultura manacorina i esdevé explorador cultural. Entre novembre i abril, aquestes parelles es trobaran periòdicament per compartir estones i explorar alguns dels trets més significatius de la identitat de Manacor —festes, tradicions, espais i històries.

L’objectiu final és generar un espai d’intercanvi on cadascú aporti la seva mirada i, a través d’aquesta experiència compartida, contribuir a una identitat col·lectiva més plural i oberta.

INSCRIPCIÓ

La inscripció és gratuïta. S’han de fer un mínim de deu trobades, se’n recomanen dues per mes. Cal ser major d’edat i tenir coneixements orals de català per poder mantenir una conversa. La llengua catalana és la llengua vehicular del programa.

  • Si vols acompanyar una persona en el seu procés de descoberta de la cultura de Manacor, fes-te brúixola cultura. Enllaç al formulari: https://acesse.one/VlJhx
  • Si no coneixes la cultura de Manacor, fes-te explorador cultural. Enllaç al formulari: https://l1nk.dev/sn8Ax

ACOMPANYAMENT

Els tècnics del programa us donaran suport en tot moment. Tendreu una persona de referència que us proposarà una parella, us donarà totes les explicacions sobre les trobades, en farà un seguiment i li podreu plantejar qualsevol dubte.

MÉS INFORMACIÓ

Podeu demanar més informació al Museu d’Història de Manacor. Ho podeu fer presencialment, per telèfon o per correu electrònic: